İletişim Başkanlığı, NATO Zirvesi’nin ayrıntılarını paylaştı

İletişim Başkanlığı tarafından 36. NATO Zirvesi’ne ilişkin açıklama yapıldı. Açıklamaya göre, 7-8 Temmuz’da Türkiye, NATO üyesi 32 devlet ve hükümet başkanının yanı sıra, davetli çok sayıda lidere, 100’e yakın bakana, çok sayıda üst düzey diplomata, uluslararası kuruluş temsilcilerine ve binlerce yabancı misafire ev sahipliği yapacak. Dünyanın dört bir yanından, 3 bine yakın gazeteci, televizyon ekibi, foto muhabiri, dijital medya temsilcisi ve uluslararası yayın kuruluşunun akreditasyon başvurusunda bulunduğu zirve kapsamında 48 bin 841’i emniyet, 7 bin 447’si jandarma personeli olmak toplam 56 bin 288 güvenlik personeli görevlendirilecek. 3 HAVALİMANI İLE HİZMET VERİLECEK Zirve kapsamında Ankara, Esenboğa ve Mürted olmak üzere 3…

Atina’yı korkutan ‘Ertesi gün’ senaryosu: Türkiye dahil oluyor… ‘Ankara oyunu şekillendiren aktör’

Orta Doğu’da dengeler yeniden şekillenirken, Yunan basınında dikkat çeken bir analiz yayımlandı. Newsbeast’te Petros Kranias imzasıyla kaleme alınan değerlendirmede, Türkiye’nin merkezinde yer aldığı Ankara-Şam-Beyrut hattının bölgesel güç dengelerini değiştirebileceği öne sürüldü. Analizde, Türkiye’nin artan diplomatik ve stratejik etkisinin İsrail açısından yeni bir denklem oluşturduğu vurgulandı. LÜBNAN ARTIK SADECE BİR CEPHE DEĞİL Analizde, Lübnan’ın yalnızca İsrail-Hizbullah geriliminin yaşandığı bir çatışma alanı olmaktan çıktığı belirtildi. Beyrut’un artık Washington, Tahran, Tel Aviv, Ankara, Şam, Riyad, Doha ve İslamabad’ın dahil olduğu geniş çaplı jeopolitik pazarlıkların merkezinde yer aldığı ifade edildi. Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında…